Friday, September 27, 2019

"არ გვეშლება ანგარიში"


წრის სახელწოდება „ არ გვეშლება ანგარიში“
წრის ხელმძღვანელი: მაყვალა გუმბერიძე
სკოლა: ქალაქ ბაღდათის #1 საჯარო სკოლა
კლასი: IV კლასი
შეხვედრის დღე: სამშაბათი-პარასკევი
წრის მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ არითმეტიკული აზროვნება, ყურადღების მობილიზება, გეომეტრიული წარმოდგენების გაფართოება, ტესტური დავალებათა მუშაობისთვის უნარ-ჩვევების ჩამოყალიბება, ამოცანის პირობის წარმოდგენა სქემატური ნახაზებით, ამოცანის გეგმის შედგენა, მოქმედებათა თანმიმდევრობის რიგის დაცვა.
მოკლე მიმოხილვა: 1000-ის ფარგლებში შეკრება-გამოკლების გაცნობა, მოკლე ჩანაწერებით ამოცანის შედგენა, რიცხვების შედარება, რიცხვითი ღერძი, მოქმედებათა რიგი.

#
  თარიღი
    თემის დასახელება
ხანგრძლივობა
სასაწავლო რესურსი
1
1.10.2019
წრის სამუშაო გეგმის და განრიგის გაცნობა
40 წუთი

2
8.10.2019
1000-ის ფარგლებში შეკრება- გამოკლება, შეკრების თავისებურებების გაცნობა.
40 წუთი
ამოცანათა კრებული
3
11.10.2019
მოკლე ჩანაწერის მიხედვით ამოცანის  შედგენა და ამოხსნა
40 წუთი
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, სქემები.
4
15.10.2019
მრავალნიშნა რიცხვების  ქვეშმიწერით შეკრება.
40 წუთი
დამხმარე სახელმძღვანელო მრავალრიცხვა რიცხვების შეკრებაზე.
5
18.10.2019
მოქმედებათა შესრულების თანმიმდევრობა
40 წუთი
პროექტორი, კომპიუტერი.
6
22.10.2019
ინტერნეტში არსებული მასალის ნახვა მოქმედებათა შესრულების თანმიმდევრობაზე.
40 წუთი
პროექტორი, კომპიუტერი ქსელში ჩართული.
7
25.10.2019
მათემატიკური რესურსების გაცნობა
40 წუთი
რესურსების სახელმძღვანელო
8
29.10.2019
გამოკლება ქვეშმიწერით
40 წუთი
დამხმარე სახელმძღვანელო  IV კლასისათვის.
9
1.11.2019
რიცხვების შედარება და დამრგვალება
40 წუთი
დამხმარე სახელმძღვანელო  IV კლასისათვის.
10
5.11.2019
რიცხვითი ღერძი, ციფრებით ჩაწერილი რიცხვების შედარება , რიცხვთა ღერძის დამზადება.
40 წუთი
დამხმარე სახელმძღვანელო  IV კლასისათვის.
11
8.11.2019
ნაგულისხმევი ფრჩხილების აღდგენა მაგალითებში
40 წუთი
დამხმარე სახელმძღვანელო  IV კლასისათვის.
12
12.11.2019
თვითშეფასებისთვის სხვადასხვა ტიპის სავარჯიშოები
40 წუთი
დამხმარე სახელმძღვანელოები. მათემატიკა IV კლასი
13
19.11.2019
ჩატარებული საწრეო მუშაობის შეფასება
40 წუთი




No comments:

Post a Comment